ورزش،سلامتی،زیبایی و درمان

سلام من پریسا هستم و دوست دارم علایق خود را در زمینه ورزش، درمان، زیبایی و دانستنی هایی مفید با شما به اشتراک بزارم...

ورزش،سلامتی،زیبایی و درمان

سلام من پریسا هستم و دوست دارم علایق خود را در زمینه ورزش، درمان، زیبایی و دانستنی هایی مفید با شما به اشتراک بزارم...

مسابقات جهانی کراس فیت گیمز

کراس فیت گیمز یا مسابقات جهانی کراس فیت بهترین بستر را برای مشخص کردن آماده ترین و متناسب ترین ندام روی زمین را ایجاد کرده است و به عنوان آزمون قطعی کراس فیت در جهان شهرت دارد. در 14 سال گذشته، طرفداران از سراسر جهان در این رویداد ورزشی چند روزه شرکت کرده اند، مسابقات را به صورت آنلاین پخش کرده اند، یا در ESPN، CBS یا طیف گسترده ای از پخش های بین المللی تماشا کرده اند. این مسابقه  یک زمین بازی بین المللی برای ورزشکارانی از بیش از 120 کشور جهان است. در این مطلب از آکادمی ورزش و تناسب اندام    ابراهیم عبدی ، به جزئیات این مسابقات جذاب خواهیم پرداخت.

کراس فیت گیمز از چه زمانی شروع شد؟

این بازی ها در سال 2007 در آروماس، کالیفرنیا، به عنوان اولین مسابقه ای که به طور عینی تناسب اندام و سطح آمادگی جسمانی را اندازه گیری کرد، آغاز شد. از بدو پیدایش، آنها برخلاف ورزش‌های سنتی مانند دوومیدانی، ژیمناستیک، وزنه‌برداری یا حتی ده‌گانه بوده‌اند، همه ورزش‌های تخصصی که رویدادها در آنها از مدت‌ها قبل شناخته شده است. در عوض، ورزشکاران از سراسر جهان در برابر انواع رویدادهای اعلام نشده، که هر کدام دارای حرکات، تجهیزات و حوزه های زمانی متفاوتی هستند، آزمایش می شوند. شرکت‌کنندگان باید برای ناشناخته‌ها تمرین کنند، و امتیازات مسابقات شامل شنای مسافت، زمین‌های با مانع، بلند کردن حداکثر یک تکرار، راه رفتن روی دست، هل دادن سورتمه، بالا رفتن از طناب، و حمل اجسام عجیب و غریب است. آزمون یا همان مسابقه کراسفیت گیمز به طور مداوم تکامل یافته است. همانطور که ورزشکاران برتر شروع به تمرین در تمام طول سال برای قدرت، سرعت، استقامت و مهارت کردند، هر ساله با آزمایش‌های جدیدی روبرو می‌شدند که آنها را به خارج از منطقه راحتی خود می‌برد. امسال، یک مسابقه آزاد جهانی که صدها هزار شرکت کننده در آن شرکت می کنند، به بهترین ورزشکاران اجازه می دهد تا در دورهای یک چهارم نهایی و نیمه نهایی پیشروی کنند که در پانزدهمین دوره بازی های کراس فیت در هفته 26 جولای 2021 در مدیسون، ویسکانسین به اوج خود می رسد.

مسابقات اوپن کراس فیت گیمز

راه رسیدن به بازی‌های کراس فیت با Open در سراسر جهان، بزرگترین رویداد ورزشی مشارکتی روی زمین، آغاز می‌شود. در طول مسابقات سه هفته ای، هر پنجشنبه یک رویداد به صورت آنلاین منتشر می شود و ورزشکاران چهار روز فرصت دارند تا امتیازات را ثبت و ارسال کنند. هر کسی که حداقل 14 سال سن داشته باشد می تواند ثبت نام کند و در مرحله اول فصل بازی های کراس فیت با بخش های ویژه برای نوجوانان، گروه های سنی و ورزشکاران تطبیقی شرکت کند. اوپن امسال در دسترس ترین مسابقات در تاریخ کراس فیت خواهد بود و گزینه هایی برای شرکت کنندگان برای رقابت در یک باشگاه محلی یا در خانه با تجهیزات اولیه یا بدون تجهیزات خواهد بود. مسابقات جام وابسته به تیم‌های ورزشکاران هر سالن ورزشی اجازه می‌دهد تا با یکدیگر رقابت کنند و به طور بالقوه به مرحله یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و بازی‌ها راه یابند.

مسابقات تیمی کراس فیت گیمز

25 درصد برتر از تعداد کل تیم های هر قاره (برای قاره هایی با حداقل 50 تیم) واجد شرایط صعود از مسابقات آزاد به مرحله یک چهارم نهایی در قاره خود خواهند بود. فهرست تیم ها برای مرحله یک چهارم نهایی باید شامل چهار ورزشکار، دو مرد و دو زن باشد که در رقابت آنلاین به رقابت بپردازند. تیم های برتر مرحله یک چهارم نهایی به نیمه نهایی راه می یابند تا شانس خود را در بازی ها کسب کنند.

 گروه سنی کراس فیت گیمز

بر اساس رتبه پایان مرحله اوپن (آزاد)، 10 درصد از ورزشکاران رده سنی برتر در سراسر جهان در هر بخش به مسابقات انتخابی آنلاین Age-Group صعود می کنند تا برای کسب یک مقام در بازی های کراس فیت رقابت کنند. این شامل ورزشکاران پیشکسوتان 35-60+ و ورزشکاران نوجوان 14-17 ساله می شود. 20 ورزشکار برتر در مقدماتی آنلاین از هر بخش، جایگاهی برای رقابت در بازی های کراس فیت کسب خواهند کرد.

رتبه بندی قهرمانان مسابقه کراس فیت گیمز

فصل مسابقه با آزمون نهایی سنجش میدانی آمادگی بدن به اوج خود می رسد. یک عنصر کلیدی برای یک آزمون منصفانه این است که آزمون ها ناشناخته و ناشناخته است. در هر مسابقه بازی‌های کراس فیت، ورزشکاران درگیر یک سری چالش‌ها می‌شوند که تا قبل از شروع مسابقات برایشان ناشناخته است. ترکیبی از ورزشکاران بسیار آموزش دیده و رویدادهای ناشناخته ترکیبی انفجاری را ایجاد می کند. در این مرحله از فصل، این رشته از صدها هزار ورزشکار در مسابقات آزاد به 40 مرد برتر، 40 زن، 240 ورزشکار پیشکسوت، 80 ورزشکار نوجوان و 40 تیم از سراسر جهان کاهش یافته است. بازی‌های کراس فیت بهترین‌های جهان را رتبه‌بندی می‌کنند و مشخص می‌کنند که چه کسی سرحال‌ترین روی زمین است.

پیشنهاد می کنم مقالات دیگر من را با موضوع کراس فیت کودکان، کراس فیت چیست و تفاوت فیتنس با کراسفیت در چیست را مطالعه بفرمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد