ورزش،سلامتی،زیبایی و درمان

سلام من پریسا هستم و دوست دارم علایق خود را در زمینه ورزش، درمان، زیبایی و دانستنی هایی مفید با شما به اشتراک بزارم...

ورزش،سلامتی،زیبایی و درمان

سلام من پریسا هستم و دوست دارم علایق خود را در زمینه ورزش، درمان، زیبایی و دانستنی هایی مفید با شما به اشتراک بزارم...

با کراس فیت هیکل خودت رو خواستنی کن...

کالری سوزی در کراس فیت زیاد است، چرا که برنامه تمرینی کراس فیت  از تمرینات شدت بالا تشکیل شده است و بر اساس گزارش شورای ورزشی آمریکایی (ACE)،  مردان می توانند 15 تا 18 کالری در دقیقه و زنان 13 تا 15 کالری در دقیقه با انجام تمرینات کراس فیت بسوزانند.

کالری سوزی در کراس فیت زیاد است، چرا که روش تمرینی کراس فیت از تمرینات شدت بالا تشکیل شده است، که می توان با این روش کالری سوزی بالایی را تجربه کرد.

میزان کالری سوزی در کراس فیت چقدر است ؟

کالری سوزی به سن، جنسیت و وزن نیز مربوط می شود، اما از انها گذشته بر اساس گزارش شورای ورزشی آمریکایی (ACE)،  مردان می توانند 15 تا 18 کالری در دقیقه و زنان 13 تا 15 کالری در دقیقه با انجام تمرینات کراس فیت بسوزانند.

میزان چربی سوزی در کراس فیت با دیگر ورزش ها یکسان است؟

میزان چربی سوزی در کراس فیت نسبت به دیگر ورزش‌ها به مجموعه عواملی بستگی دارد از جمله نوع و شدت تمرین، میزان تحمل شما، وضعیت فیزیکی شما، و ترکیبات غذایی که مصرف می‌کنید. اما به طور کلی، کراس فیت به دلیل شدت بالای تمرین‌های قلبی و استقامتی، ترکیبی از تمرینات  و تمرینات مقاومتی (مانند آرم وزن‌ها و اسکوات)، می‌تواند به طور موثری چربی سوزی را افزایش دهد.

آیا کراس فیت برای کاهش وزن مفید است؟

چندین مطالعه تحقیقاتی مزایا و معایب برنامه محبوب کاهش وزن را روشن می کند. و کارشناسانی مانند گرگ زوفلاتو، بنیانگذار I Believe Weight Loss نیز نظرات قوی دارند. Zuffelato یک مربی سابق CrossFit و شرکت کننده مشتاق CrossFit است. او اکنون از روشی متفاوت برای کمک به کاهش وزن و رسیدن به اهداف تناسب اندام استفاده می کند.متابولیسم را افزایش می دهدشرکت کنندگان کراس فیت می توانند انتظار داشته باشند که قدرت و حجم عضلانی خود را افزایش دهند. زوفلاتو می گوید که بزرگترین تغییری که دیده، تغییر در چربی و توده عضلانی بدنش بوده است. ترکیب بدنی بهبود یافته نه تنها به بدن شما کمک می کند تا لاغرتر به نظر برسد، بلکه به شما کمک می کند متابولیسم سالمی داشته باشید

 

کراس فیت و لاغری

شرکت‌کنندگانی که با شدت بالا کار می‌کنند در طول روز کالری بیشتری می‌سوزانند، حتی پس از پایان تمرین، پس می تواند کراس فیت راه حلی مناسب یرای لاغری باشد. همچنین تمرینات سریع و کارآمد هستند، چرا که، اگر فردی پرمشغله هستید که سعی می کنید با ورزش وزن کم کنید، تمرینات با شدت بالا و زمان کم مثل  روش تمرینی کراس فیت می تواند مناسبترین راه برای کسب وزن ایده آل و سلامت باشد.

کراس فیت برای «هرکسی که به اینترنت متصل است و تمایل، کنجکاوی و شجاعت امتحان کردن آن را دارد» در دسترس است. شرکت‌کنندگان می‌توانند به تنهایی با استفاده از روش تمرینی کراس فیت تمرین کنند.

 

مزایای کراس فیت

با روش تمرینی کراس فیت به صورت گروهی تمرین میکنید و گروهی تمرین کردن باعث میشه شما انگیزه لازم را برای ادامه ی ورزش کردن داشته باشید، همچنین همبستگی بین ورزشکاران، تنوع تمرینی، تجهیزات ورزشی متغییر، تمرینات فانکشنال جذاب و بودن مربی در کنار شما، باعث میشه کراس فیت از مزایای زیادی برای انتخاب شما به عنوان رشته ی ورزشی، بر خوردار باشد. در نتیجه روش تمرینی کراس یکی از کارآمدترین روش های تمرینی جهت تناسب اندام (لاغری)، ارتقاء ظرفیت سلامت و عملکرد می باشد. فقط سعی کنید ذیل نظر بهترین مربی کراس فیت باشید یا دانش خود را در این حوزه برای خود تمرینی افزایش دهید، برای ارتقاء سطح دانش خود می توانید از مقالاتی که در سایت رسمی سازمان جهانی کراس فیت همچنین می توانید از وب‌سایت کلینیک ورزش و تناسب اندام استفاده کنید. 

معایب کلاس های کراس فیت

در حالی که برخی از افراد زمانی که از کراس فیت برای کاهش وزن استفاده می کنند موفق هستند، معایبی وجود دارد که ممکن است آن را برای برخی از افرادی که سعی در کاهش وزن دارند، انتخاب اشتباهی کند. هنگامی که تصمیم می گیرید آیا کراس فیت برای شما مناسب است یا خیر، بدون شک مناسب بودن یا نبودن کراس فیت برای شما به دانش و سواد فنی مربی بستگی دارد، اگر شما یک مربی حرفه ای کراس فیت که دارای سواد کافی و تجربه کافی باشد، کار کنید، بدون اسیب و نگرانی  به تناسب اندام و وزن ایده آل خواهید رسید.